måndag 28 november 2011

Måndag

Har inte ännu heller lyckats få in fotona från min Wienresa på datorn så det får vänta ett tag till.

Det här är en måndag med såväl glada som dåliga nyheter. De glada är att jag ska till frissan idag. Kommer bli så skönt. Att få håret tvättat hos frissan är bland det bäst som finns. (Jag vet att en del hatar det men I love it!) Nu ska jag äntligen få mina kluvna toppar klippta och min rotväxt bortfärgad, O glädjens dag.

De dåliga nyheterna är att jag förlagt min bok jag håller på att läsa, Vindens skugga jag skrev om här. Det här är ett stort problem för nu har jag ingenting att läsa. Jag kan inte börja på en ny heller för då blir den jag förlagt på hälft. Mycket jobbigt.

I morgon ska jag se Morbror Vanja Klockriketeatern. Jag har hört såväl gott som ont om pjäsen så det ska bli spännande. Den är fyra och en halv timme lång (!!!) så risken finns att jag traskar ut i pausen om inte första akten är tillräckligt bra. Trailer kan man se här eller här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar